sobota, 21 listopada 2009

p r z e r y w n i k


Zanim napiszę dalszy ciąg historii zaczętej w poniższych postach, chciałbym coś wyjaśnić. A mianowicie ostatnio usłyszałem od pewnej persony zaliczanej do płci rzekomo pięknej, że charakter mojego bloga zdecydowanie się zmienił. Zamiast opisywać siebie, swoje wnętrze i prywatne przemyślenia, wypisuje jakieś dziwne historie nie mające nic wspólnego z moją osobą. Szanuję tą opinię, jednakże wszystko co TUTAJ piszę, wiąże się bezpośrednio ze mną. Nie każę Ci tego przypadkowy przechodniu zauważyć, chciałbym Abyś to zrozumiał.

2 komentarze:

Włóczykij pisze...

A może ja też się zmieniłem? I nie patrzę już tylko za siebie ale coraz częściej, coraz śmielej przed siebie?

Żanett pisze...

RZEKOKOMO PIĘKNEJ ?
oj uważaj bo wałkiem po głowie oberwiesz :D